Przetargi

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertyna "Usługę cateringową na dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Rokocinie w ilości 690 śniadań".

Starogard Gdański: Usługa cateringowa na dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Rokocinie w ilości 690 śniadań
Numer ogłoszenia: 337196 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320796 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Bolesława Prusa 45, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 56 134 90, faks 58 56 134 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa na dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Rokocinie w ilości 690 śniadań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Dostawy posiłków przez wykonawcę przeprowadzone będą własnym środkiem transportu, na własny koszt, w naczyniach i sztućcach jednorazowego użytku dla każdego uprawnionego oddzielnie, z utrzymaniem odpowiedniej temperatury gorącej herbaty. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Firma jest zobowiązana wykonać usługę cateringową zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz.1225) Firma jest zobowiązana spełniać warunki zgodnie z instrukcją dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej oraz systemem HACCP. Żywność musi być dostarczona specjalistycznym transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003 r.) Posiłki muszą być urozmaicone (nie mogą się powtarzać w ciągu tygodnia) oraz wysokiej jakości. Termosy do przewozu herbaty powinny być w dobrym stanie technicznym, tak aby skutecznie zabezpieczały napój przed zanieczyszczeniami zewnętrznymi i zmianą temperatury herbaty. Dostawa do punktu szkolnego przeprowadzana będzie pięć razy w tygodniu. Usługa cateringowa będzie trwała w czasie nauki szkolnej z wyłączeniem ferii, świąt, wakacji oraz dni wolnych od zajęć szkolnych w postaci: śniadanie dla szkoły PSP Rokocin (pod pojęciem śniadania należy rozumieć: 1 dużą bułkę posmarowaną masłem, wędliną trwałą [np. kiełbasa krakowska sucha, kiełbasa żywiecka, polędwica sopocka, szynka gotowana, szynka drobiowa] lub ser żółty plus druga identyczna bułka duża, do picia herbata z cukrem i cytryną). Łączna liczba przewidywanych śniadań wynosi 690. Ceny poszczególnych posiłków przez czas trwania umowy muszą być stałe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych dotyczących porcji dostarczanych do szkół. Ilość wydawanych posiłków i ich godziny należy ustalić z dyrektorami poszczególnych szkół.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SMAKPOL Rafał Siwko, ul. Zw. Jaszczurczego 22, 82-300 Elbląg, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2235,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2028,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2028,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2760,00

  • Waluta: PLN.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.09.2012r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Irena Ciesielska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 września 2012 14:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Skorb
Ilość wyświetleń: 1219
07 września 2012 14:08 (Przemysław Skorb) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze.pdf] do dokumentu.
07 września 2012 14:03 (Przemysław Skorb) - Dodanie dokumentu.