Przetargi

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia "Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczanie obiadów jednodaniowych dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Starogard Gdański".

Starogard Gdański: Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczanie obiadów jednodaniowych dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Starogard Gdański
Numer ogłoszenia: 178275 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139169 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Bolesława Prusa 45, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 56 134 90, faks 58 56 134 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczanie obiadów jednodaniowych dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Starogard Gdański.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa cateringowa będzie trwała w czasie nauki szkolnej z wyłączeniem świąt oraz dni wolnych od zajęć szkolnych w formie: obiadów jednodaniowych w postaci: 1 raz w tygodniu drugie danie (ziemniaki /lub inny produkt zbożowy/+mięso+warzywa) + woda,1 raz w tygodniu drugie danie (ziemniaki /lub inny produkt zbożowy/+ryba+warzywa)+woda, 2 razy w tygodniu zupa z wkładką + bułka, 1 raz w tygodniu danie jarskie + woda dla następujących placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Starogard Gdański:1. PSP Dąbrówka, ul. Starogardzka 47, 83-212 Bobowo,2. PSP Trzcińsk, Trzcińsk 14, 83-209 Godziszewo,3. ZSP Jabłowo, ul. Szkolna 5, 83-211 Jabłowo, 4. PSP Brzeźno Wielkie, ul. Szkolna 5, 83-115 Swarożyn, 5. ZSP Sumin, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański, 6. ZKiW Rywałd, ul. Szkolna 4, 83-200 Starogard Gdański,7. ZKiW Rywałd - Przedszkole, ul. Starogardzka 61, 83-200 Starogard Gdański,8. ZSP Kokoszkowy, ul. Szkolna 24, 83-207 Kokoszkowy, 9. PSP Rokocin, ul. Parkowa 2, 83-200 Starogard Gdański,10. PSP Brzeźno Wielkie Oddział Przedszkolny Szpęgawsk ul. Starogardzka 17, 83-200 Starogard Gdański. Zamawiający przygotował jadłospis (załącznik nr 8 do SIWZ), zgodnie z którym Wykonawca jest obowiązany przygotowywać posiłki stosując wskazane dania i ich gramaturę. Dopuszcza się modyfikacje jadłospisu wyłącznie za zgodą Zamawiającego.Dwa razy w tygodniu Wykonawca serwować będzie zupę z dodatkiem białka zwierzęcego w celu zwiększenia wartości energetycznej, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki powinny być przygotowywane ze świeżych surowców w dniu dostarczenia posiłków do odbiorców. Posiłki podczas odbioru powinny posiadać odpowiednią temperaturę gorącego posiłku, a zatem nie mogą być letnie ani zimne. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli posiłków. Obiad powinien być wysokoenergetyczny, powinien dostarczać w odpowiedniej ilości wszystkie podstawowe składniki odżywcze ( białko, węglowodany, a także składniki mineralne i witaminy). Obiady jednodaniowe powinny odpowiadać zasadom dobrego żywienia dzieci i młodzieży szkolnej pod względem gramatury, wartości odżywczych, kaloryczności. Do każdego obiadu, z wyłączeniem zup, dziecko musi otrzymać 330 ml wody (naturalna woda mineralna nisko lub średniozmineralizowana, woda źródlana lub woda stołowa w butelce 330 ml).Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2015 r. Poz. 594 ze zm.) i norm żywienia oraz zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia oraz ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tj. Dz. U. z 2015 r. Poz. 1412) Szacunkowa liczba obiadów jednodaniowych dla całego okresu trwania zamówienia wynosi 16112 obiadów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dziennej zamawianych posiłków (zmniejszenia lub zwiększenia) w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez dyrektorów szkół. Liczba posiłków może ulegać zmianie w zależności od liczby dzieci, którym Zamawiający będzie zobowiązany pokrywać koszty posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca uwzględniać będzie zmienione ilości posiłków, które zgłoszone zostaną przez dyrektorów lub upoważnionych pracowników w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15.00.Wymaga się przygotowywania posiłków w miejscach, którymi dysponuje Wykonawca, przystosowanych do przygotowania posiłków z całym niezbędnym zapleczem. Dostawy posiłków przez wykonawcę przeprowadzone będą własnym środkiem transportu,na własny koszt, w naczyniach i sztućcach jednorazowego użytku, szczelnie zamykanych dla każdego uprawnionego oddzielnie, z utrzymaniem odpowiedniej temperatury gorących posiłków dla dań z wyjątkiem owoców, jogurtów, surówek i pieczywa. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. W ramach zamówienia Wykonawca nieodpłatnie dokonywać będzie odbioru niespożytych resztek posiłków oraz zużytych opakowań. W tym celu dostarczy do poszczególnych szkół odpowiedniej ilości i wielkości pojemniki. Odbiór resztek posiłków oraz zużytych opakowań będzie odbywał się zgodnie z potrzebami, jednak nie rzadziej niż raz na dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić Ewidencję dostarczonych posiłków stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy i przedkładać ją do podpisu dyrektorom szkół lub osobom przez nich upoważnionym w każdym dniu dostawy. Ewidencja dostarczonych posiłków podpisana przez dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną stanowi jedyne potwierdzenie daty i godziny dostarczenia oraz ilości posiłków. Firma jest zobowiązana wykonać usługę cateringową zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2015 r. Poz. 594 ze zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Firma jest zobowiązana spełniać warunki zgodnie z instrukcją dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej oraz systemem HACCP. Żywność musi być dostarczona specjalistycznym transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003 r.) Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 2 tygodniowych (10 dni). Raz na dwa tygodnie, przed rozpoczęciem realizacji, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu jadłospis dwutygodniowy w celu jego zatwierdzenia. Pierwszy jadłospis należy przedłożyć Zamawiającemu do dnia 25 sierpnia 2016 roku do godz. 15.00, który obejmować będzie okres 05.09.2016 r. do 16.09.2016 r. według załącznika nr 2 do umowy. Jadłospis będzie stanowić integralną część umowy. Dostawa do wszystkich punktów szkolnych przeprowadzana będzie pięć razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych) w następujących godzinach: 1) PSP Dąbrówka - 10.50, 2) PSP Trzcińsk - 10.55, 3) ZSP Jabłowo - 11.20, 4) PSP Brzeźno Wielkie - 11.30,5) ZSP Sumin - 12.35, 6) ZKiW Rywałd - 11.45, 7) ZKiW Rywałd Przedszkole - 11.40,8) ZSP Kokoszkowy - 11.10, 9) PSP Rokocin - 12.00. 10) PSP Brzeźno Wielkie Oddział Przedszkolny Szpęgawsk - 12.00. Wykonawca ma możliwość dostarczenia posiłków 15 minut przed ustaloną powyżej godziną. W takim przypadku posiłki należy dodatkowo zabezpieczyć przed utratą odpowiedniej temperatury gorącego posiłku i dostarczyć je w termoportach. Ceny poszczególnych posiłków przez czas trwania umowy muszą być stałe.Termin płatności za posiłki będzie odbywał się miesięcznie na podstawie Faktur VAT wraz załącznikiem nr 1 do umowy przekazanej przez wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BARBECUE PIOTR GANACAREWICZ, UL. ZBLEWSKA 10B, 83-200 STAROGARD GDAŃSKI, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101505,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85393,60

  • Oferta z najniższą ceną: 85393,60 / Oferta z najwyższą ceną: 100861,12

  • Waluta: PLN .

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 sierpnia 2016 12:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Skorb
Ilość wyświetleń: 1043
10 sierpnia 2016 12:55 (Przemysław Skorb) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)