Przetargi

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych GOPS w Starogardzie Gdańskim"

Starogard Gdański: Dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych GOPS w Starogardzie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 462442 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Bolesława Prusa 45, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 56 134 90, faks 58 56 134 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsstarogardgd.bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych GOPS w Starogardzie Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych GOPS w Starogardzie Gdańskim w ilości 203 sztuk Każda paczka powinna zawierać: - 1kg. CUKIER BIAŁY PACZKOWANY; -1 paczka NAPÓJ EKOLAND 300G. TORBA; -1 paczka KAKAO ROZPUSZCZALNE PUCHATEK TORBA 300G.; -1 puszka KONSERWA GOLONKA WIEPRZOWA 300 G. KRAKUS; -1 puszka FILETY Z MAKRELI W POMIDORZE GRAL 170 G.; -1 szt.BATON MARS 47 G.; -1 szt. BATON LION 43 G.; -1 paczka PTASIE MLECZKO WANILIOWE E.WEDEL 420 G.; -1 paczka RODZYNKI SUŁTANKI BAKAL SERWIS 200 G.; -1 paczka ORZECHY WŁOSKIE ŁUSKANE BAKAL SERWIS 100G.; -1 paczka MIGDAŁY W PŁATKACH BAKAL SERWIS 75 G.; -1 szt. CZEKOLADA MLECZNA E. WEDEL 100G.; -1 szt. CZEKOLADA GORZKA E. WEDEL 100G.; -1 szt. CZEKOLADA MLECZNA TRUSKAWKOWA E. WEDEL 100G.; -1 szt. NUTELLA FERRERO KREM 350G.; -1 paczka PIERNIKI KRÓLEWSKIE ŚLIWKOWE W CZEKOLADZIE KRAKUSKI 160 G.; -1 puszka ANANAS PLASTRY W PUSZCE MOJA 565 G.; -1 puszka BRZOSKWINIE POŁÓWKI W PUSZCE MOJA 820 G.; -1 puszka MASA MAKOWA Z BAKALIAMI W PUSZCE HELIO 850 G.; -1 szt. REKLAMÓWKA FOLIOWA LDPE UCHO Z GRUBEJ FOLII 40X 45 Z KOLOROWYM NADRUKIEM ŚWIĄTECZNYM BOŻEGO NARODZENIA 2. Miejscem dostarczenia zamówienia są placówki szkolne: Nazwa i adres placówki oraz ilość sztuk paczek PSP w Rokocinie, Rokocin, ul. Parkowa 2, 83-200 Starogard Gdański - 11 sztuk, PSP w Dąbrówce, ul. Starogardzka 47, 83-212 Bobowo - 4 sztuk, PSP w Trzcińsku, Trzcińsk 14, 83-209 Godziszewo - 20 sztuk, ZSP w Jabłowie, ul. Szkolna 5, 83-211 Jabłowo - 28 sztuk, PSP w Brzeźnie Wlk., ul. Szkolna 5, 83-115 Swarożyn - 17 sztuk, ZSP w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański - 20 sztuk, ZKiW w Rywałdzie, ul. Szkolna 4, 83-200 Starogard Gdański - 27 sztuk, ZSP w Kokoszkowach, ul. Szkolna 24, 83-207 Kokoszkowy - 28 sztuk, PSP Nr 1 w Starogardzie Gdańskim, ul. Zblewska 18, 83-200 Starogard Gdański - 14 sztuk, PSP Nr 2 w Starogardzie Gdańskim, ul. Sobieskiego 6a, 83-200 Starogard Gdański - 13 sztuk, PSP Nr 4 w Starogardzie Gdańskim, Al. Jana Pawła II 4, 83-200 Starogard Gdański - 14 sztuk, ZSP w Starogardzie Gdańskim, ul. Bp. K. Dominika 32, 83-200 Starogard Gdański - 7 sztuk. Upoważnionymi do odbioru dostawy są dyrektorzy poszczególnych szkół lub upoważnieni pracownicy. 3. Wykonawca zobowiązany jest podzielić artykuły objęte zamówieniem w taki sposób, aby każda z paczek danego rodzaju zawierała taką samą ilość artykułów tego samego gatunku. Każda paczka powinna być zapakowana w schludne reklamówki z motywem świątecznym Bożego Narodzenia, w sposób zapobiegający wysypaniu lub zniszczeniu artykułów, zwłaszcza w czasie transportu. 4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca 2012 roku, spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków lub obniżonej wartości lub jakości Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany w czasie 24 godzin. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu i rozładunku oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt opakowania paczek, koszt transportu i rozładunku do w/w miejsc odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsstarogardgd.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 83-200 Starogard Gdański, ul. B. Prusa 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 83-200 Starogard Gdański, ul. B. Prusa 45, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznani

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Irena Ciesielska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 listopada 2012 10:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Skorb
Ilość wyświetleń: 1835
21 listopada 2012 10:11 (Przemysław Skorb) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5.doc] do dokumentu.
21 listopada 2012 10:11 (Przemysław Skorb) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4.doc] do dokumentu.
21 listopada 2012 10:11 (Przemysław Skorb) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3.doc] do dokumentu.